Veelgestelde vragen
Below FAQ are some common concerns, if you have other questions, please just send it to info@koreanskincare.nl
Discount codes can be entered when visiting your shopping cart. If the code doesnt work here then please reach out to us.
Yes! We go for 100% environmentally friendly packaging material. Our boxes are recycled cardboard (FSC approved). We use water-based ink and furthermore our Air Cushions and foam chips are biodegradable!
Yes! We send out an email. If you did not recieve an email please check the following:
1/ Check your spam folder.
2/ Send us an email.
Bekijk onze gedetailleerde verzendinformatie pagina:
https://koreanskincare.nl/pages/send-information
Helaas treden er momenteel vertragingen op bij Post bedrijven door corona-virus. Dit kan in somige gevalen 1 a 2 dagen vetraging opleveren
Bekijk onze gedetailleerde verzendinformatie pagina: https://koreanskincare.nl/pages/send-information
Yes, thats possible! Please email us so we can plan a time.
We offer:
1/ iDEAL
2/ Credit Card
3/ Paypal
4/ Maestro
5/ SOFORT banking
6/ Apple pay
7/ Google Pay
8/ Shop Pay
9/ KBC payment
10/ Giropay
11/ ING home pay
12/ Bank Deposit
Please email us as soon as possible, so we can see what we can do. Stating your order number and indicate what needs to be changed.
You can always email us so we can check when a product will be available again.
Sadly enough, no.
Het komt zelden voor dat een bestelling niet geleverd wordt. In enkele gevallen kan dit helaas toch het geval zijn. Mochten er problemen zijn (en u heeft wel een track&trace code ontvangen), kunt u contact opnemen met PostNL via deze pagina. Indien u uw bestelling na een week nog niet in ontvangst heeft mogen nemen, kunt u contact opnemen met ons via email.
Unable to find satisfactory answers ?
Contact Support