Verzending & Retourneren


Korean Skincare levert je pakket snel, veilig en 6 dagen per week vanuit onze eigen magazijnen in Europa. We verzenden elke dag van zondag tot en met vrijdag. Neem contact met ons op als je vragen hebt over leveringen en retouren via onze contactpagina.

  • Standaard levering: €2,95
  • Geschatte levertijd: 1 werkdag
  • Gratis bezorging vanaf €40
  • Voor 23.30uur besteld, vandaag verzonden

  • Prijzen
  • Levertijden
  • Verzendmethodes
  • Veelgestelde vragen
  • RETOUREN
  • Betalingsopties

Land

Verzendkosten

Gratis verzending

Oostenrijk

€3.95

€40

België*

€3.95

€40

Bulgarije

€6.95

€60

Kroatië

€6.95

€60

Tsjechische Republiek

€3.95

€40

Denemarken

€3.95

€40

Estland

€6.95

€60

Finland

€9.95

€80

Frankrijk*

€4.95

€50

Duitsland*

€3.95

€40

Griekenland

€14.95

€120

Hongarije

€6.95

€60

Ierland

€6.95

€60

Italië

€6.95

€60

Letland

€6.95

€60

Litouwen

€6.95

€60

Luxemburg

€3.95

€40

Malta

€14.95

€120

Monaco

€6.95

€60

Nederland

€2.95

€40

Noorwegen

€9.95

€80

Poland

€3.95

€40

Portugal

€6.95

€60

Roemenië

€9.95

€80

Slowakije

€3.95

€40

Slovenië

€6.95

€60

Spanje

€9.95

€80

Verenigd Koninkrijk*

£3.95

£35

Verenigde Staten

$9.95

$90

Zweden

€9.95

€80

Zwitserland

€6.95

€60

*Korean Skincare is beschikbaar in België, Duitsland, het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk en Europa op speciale domeinen. Klik op de betreffende links voor meer informatie over het land van levering.

NL - Bezorgschema

Order geplaatst

Voor 23:30

Tussen 23:30 en 23:59

Maandag

Geleverd Dinsdag

Geleverd Woensdag

Dinsdag

Geleverd Woensdag

Geleverd Donderdag

Woensdag

Geleverd Donderdag

Geleverd Vrijdag

Donderdag

Geleverd Vrijdag

Geleverd Zaterdag

Vrijdag

Geleverd Zaterdag

Geleverd Maandag

Zaterdag / Zondag

Geleverd Dinsdag

Geleverd Dinsdag

Ons team richt zich op snelle levering, maar houd er rekening mee dat deze tijden schattingen zijn. Bestellingen die van maandag tot en met vrijdag voor 23:30 uur worden geplaatst, worden naar verwachting de volgende dag in Nederland geleverd. Als je bestelling op zaterdag is geplaatst, is de geschatte levertijd maandag en voor bestellingen die op zondag zijn geplaatst, is de geschatte levertijd dinsdag.

BE - Bezorgschema

Order geplaatst

Voor 23:30

Tussen 23:30 en 23:59

Maandag

Geleverd Dinsdag

Geleverd Woensdag

Dinsdag

Geleverd Woensdag

Geleverd Donderdag

BE - Bezorgschema

Geleverd Donderdag

Geleverd Vrijdag

Donderdag

Geleverd Vrijdag

Geleverd Zaterdag

Vrijdag

Geleverd Zaterdag

Geleverd Maandag

Zaterdag / Zondag

Geleverd Dinsdag

Geleverd Dinsdag

Ons team richt zich op snelle levering, maar houd er rekening mee dat deze tijden schattingen zijn. Bestellingen die van maandag tot en met vrijdag voor 23:00 uur worden geplaatst, worden naar verwachting de volgende dag in België geleverd. Als je bestelling op zaterdag of zondag is geplaatst, is de geschatte levertijd dinsdag.

EU - Bezorgschema

Hieronder vindt u de geschatte verzendtijden in werkdagen. Indien uw bestelling voor 23:30 is geplaatst van maandag tot en met vrijdag, verzenden wij uw bestelling dezelfde dag nog. Als uw bestelling op zaterdag of zondag wordt geplaatst, wordt uw bestelling op maandag verzonden.

ap of Europe divided in 6 shipping zones

DE - Bezorgschema

Order geplaatst

Voor 23:30

Tussen 23:30 en 23:59

Maandag

Geleverd Woensdag

Geleverd Donderdag

Dinsdag

Geleverd Donderdag

Geleverd Vrijdag

Woensdag

Geleverd Vrijdag

Geleverd Zaterdag

Donderdag

Geleverd Zaterdag

Geleverd Maandag

Vrijdag

Geleverd Maandag

Geleverd Maandag

Zaterdag / Zondag

Geleverd Dinsdag

Geleverd Woensdag

Ons team richt zich op snelle levering, maar houd er rekening mee dat deze tijden schattingen zijn. Bestellingen die van maandag tot en met vrijdag voor 23:30 uur worden geplaatst, worden naar verwachting binnen 1-2 werkdagen in Duitsland geleverd.

Nederland
Deze bestellingen worden bezorgd door DHL en PostNL. 
Uw bestelling wordt bezorgd door een koerier die u heeft gekozen op werkdagen tussen 9.00 en 21.30 en op zaterdag overdag. Als u bij de eerste aflevering niet thuis bent, wordt het pakket indien mogelijk bij de buren aangeboden. Lukt dit niet, dan wordt het pakket direct op een afhaallocatie afgeleverd. Hierover ontvangt u een bericht in uw brievenbus. Het pakket blijft nog 7 dagen beschikbaar op de afhaallocatie.

Europa
Deze bestellingen worden bezorgd door verscheidene koerier diensten afhankelijk van het land.

Verzending


Ik wil mijn bestellingen annuleren

We kunnen je bestelling nog steeds annuleren zolang de bestelling nog niet is verzonden. Neem contact met ons op via onze contactpagina. Vermeld in ieder geval je bestelnummer. Op die manier kunnen we het probleem zo snel mogelijk oplossen.

Ik heb een fout gemaakt en wil mijn adres wijzigen

Zolang de bestelling nog niet onderweg is, kunnen we je adres nog aanpassen. Neem contact met ons op via onze contactpagina. Zorg ervoor dat je je bestelnummer en nieuwe adres vermeldt. Zo kunnen we het probleem zo snel mogelijk oplossen.

Ik wil mijn bestelling volgen

Je ontvangt een e-mail zodra je bestelling is verzonden, getiteld "Je bestelling is onderweg", met daarin je volglink. Je kunt ook inloggen bij je account en je bestelling volgen. Maak je geen zorgen als je deze e-mail nog niet hebt ontvangen. Onze teams werken de klok rond om je bestelling te verzenden.

Sommige items uit mijn bestelling zijn beschadigd of ontbreken

Ik mis een aantal artikelen in mijn bestelling:
Dat spijt ons! Het (de) ontbrekende artikel(en) kan (kunnen) niet op voorraad zijn. Als we de artikelen in je bestelling niet kunnen leveren, hebben we je hierover een e-mail gestuurd - het is de moeite waard om ook je map met ongewenste e-mails te controleren.

Als je het bovenstaande hebt gecontroleerd en je bestelling komt niet in afzonderlijke pakketten aan en we hebben je niet laten weten dat een deel van je bestelling niet op voorraad is, laat het ons dan weten zodat we dit voor je kunnen uitzoeken.

Belangrijk: Alle claims voor bestellingen die beschadigd aankomen of waarbij artikelen ontbreken/verkeerd zijn, moeten binnen 7 dagen na de leverdatum worden ingediend.


Ik heb een ander artikel ontvangen dan wat ik had besteld:
In het onwaarschijnlijke geval dat je een verkeerd artikel of de verkeerde bestelling hebt ontvangen, of dat je bestelling op de een of andere manier beschadigd is, neem dan contact met ons op met de volgende informatie en dan zorgen we dat het in orde komt:

- Jouw bestelnummer
- De naam van het artikel dat je niet hebt ontvangen
- Een foto en de naam van het artikel dat je hebt ontvangen (als het het verkeerde artikel is)

Belangrijk: Alle claims voor bestellingen die beschadigd aankomen of waarbij artikelen ontbreken/verkeerd zijn, moeten binnen 7 dagen na de leverdatum worden ingediend.

Mijn pakket is vertraagd

Ons team richt zich op snelle levering, maar we willen u erop wijzen dat vertragingen kunnen optreden als gevolg van koeriersdiensten of lopende vakanties, en helaas is dit buiten onze controle. U kunt contact met ons opnemen via onze contactpagina voor verdere hulp.

Mijn pakket is zoekgeraakt

In het geval dat uw pakket ontbreekt, Laat het ons weten binnen 3 weken na verzending, want na deze periode kunnen we geen onderzoek meer starten. U kunt contact met ons opnemen via onze contactpagina en we zullen het probleem zo snel mogelijk oplossen.

Douane- en invoerkosten

Voor aankopen op onze websites in Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk, Frankrijk en de rest van de EU hoef je geen douanekosten te betalen. Voor alle andere winkels kunt u te maken krijgen met douanekosten die door uw lokale douaneautoriteiten worden opgelegd. 

Retourzendingen en terugbetalingen


Ik wil mijn artikelen retourneren.

Retourneren is heel eenvoudig. Je kunt dit formulier invullen en onze klantenservice komt zo snel mogelijk bij je terug. Voor alle andere vragen over retourneren, ga naar onze contactpagina.

Naam:

Order nummer:

Telefoonnummer:

E-mail:

Selecteer de reden van retour:

Bericht:

Nuttige informatie:
- We bieden alleen restituties aan op de oorspronkelijke betaalmethode die is gebruikt om de bestelling te doen.

- Voor aankopen waarbij een cadeaubon is gebruikt om het totaalbedrag van de bestelling geheel of gedeeltelijk te dekken, wordt de restitutie eerst op de cadeaubon toegepast.
- Het kan tot 14 dagen duren voordat restituties zijn verwerkt vanaf de datum dat we je bestelling hebben ontvangen in ons magazijn. Houd er rekening mee dat het tot 5 dagen langer kan duren voordat je restitutie op je rekening staat nadat deze is verwerkt.

- Afhankelijk van het land waar je vandaan komt en de retourkoerier die je kiest om je artikel(en) te retourneren, kan de levertijd terug naar ons magazijn variëren van een paar dagen tot ongeveer 30 dagen.

Retourbeleid

Je kunt je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst annuleren, zonder dat je hiervoor een verklaring nodig hebt. Na annulering heb je nog eens 14 dagen om het product terug te sturen. Je krijgt het volledige bedrag terug, inclusief de initiële verzendkosten. De kosten voor het terugsturen van het artikel van jouw plaats naar de webshop zijn echter jouw verantwoordelijkheid. Voor een succesvolle retourzending moet je ervoor zorgen dat het product, samen met alle accessoires, gratis artikelen en monsters, ongebruikt zijn en zich in de originele staat en verpakking bevinden. Neem contact met ons op om het retourproces te starten. Nadat we het geretourneerde product in goede staat hebben ontvangen, storten we het orderbedrag binnen 14 dagen terug.


Uitgesloten van het retourrecht:

- Bij verzegelde producten. Als de verzegeling is verbroken, kunnen deze producten niet worden geretourneerd.

- Die door de verkoper zijn gemaakt in overeenstemming met de specificaties van de consument.

- Die duidelijk persoonlijk van aard zijn;

- Die om hygiënische redenen niet kunnen worden geretourneerd.


*Verzendkosten worden alleen terugbetaald wanneer de gehele bestelling wordt teruggestuurd.

Tijd voor terugbetaling

Dit kan afhangen van hoe lang het duurt voordat de door jou gekozen koerier de artikelen bij ons terug heeft voordat ze in ons magazijn worden verwerkt voor een retourzending.


Goed om te weten:

- We bieden alleen restituties aan op de oorspronkelijke betaalmethode die is gebruikt om de bestelling te doen.

- Voor aankopen waarbij een cadeaubon is gebruikt om het totaalbedrag van de bestelling geheel of gedeeltelijk te dekken, wordt de restitutie eerst op de cadeaubon toegepast.

- Het kan tot 14 dagen duren voordat restituties zijn verwerkt vanaf de datum dat we je bestelling hebben ontvangen in ons magazijn. Houd er rekening mee dat het tot 5 dagen langer kan duren voordat je restitutie op je rekening staat nadat deze is verwerkt.

- Afhankelijk van het land waar je vandaan komt en de retourkoerier die je kiest om je artikel(en) te retourneren, kan de levertijd terug naar ons magazijn variëren van een paar dagen tot ongeveer 30 dagen.

Ik heb mijn geld nog niet teruggekregen 

Waarom heb ik mijn geld nog niet terug?

Als je je retourzending hebt teruggestuurd, maar nog steeds op je restitutie wacht, weten we dat dit teleurstellend is, maar dit kan verschillende oorzaken hebben. Afhankelijk van het land waar je vandaan komt en de retourkoerier die je kiest bij het retourneren van je artikel(en), kan de levertijd terug naar ons magazijn variëren van een paar dagen tot ongeveer 30 dagen.


Hoe kan ik de status van mijn retourzending controleren?

In eerste instantie raden we je aan om de tracking van je retourzending te controleren (als de koerier die je hebt gekozen om je artikelen te retourneren er een heeft geleverd) en te kijken of er een update is waarin staat dat het artikel is 'Geretourneerd', 'Afgeleverd', 'Teruggestuurd naar magazijn' of iets dergelijks. Dit betekent dat de artikelen terug zijn in het magazijn en binnen 14 dagen worden gecontroleerd en gescand door ons team. Zodra de retourzending is verwerkt, nemen we via e-mail contact met je op om je restitutie te bevestigen. Na verwerking kan het 5 dagen duren voordat je terugbetaling op je rekening staat, zodra deze door je bank is vrijgegeven.


Hoe lang duurt het voordat retouren worden terugbetaald?

Het kan tot 14 dagen duren voordat restituties zijn verwerkt vanaf de datum dat we je bestelling hebben ontvangen in ons magazijn. Houd er rekening mee dat het tot 5 dagen extra kan duren voordat je restitutie op je rekening staat wanneer deze is verwerkt. Voel je vrij om contact met ons op te nemen via onze contactpagina, en vergeet niet om het volgende op te nemen in je bericht:


- Bewijs van retourzending (bijv. een foto van je kassabon)

- Je bestelnummer (bijv. #KS-123456)

- Een lid van het team neemt dan zo snel mogelijk contact met je op!

iDeal

iDeal is an online payment system used in the Netherlands. It allows customers to make secure payments directly from their bank accounts. When you choose iDeal at checkout, you are redirected to your online banking environment, where you can authorize and complete the payment. It's a direct and efficient way to pay for online purchases without the need for credit cards.

Klarna: Shop now, pay later

Klarna is een betaaldienst waarmee je online aankopen kunt doen en later kunt betalen. Wanneer je bij het afrekenen voor Klarna kiest, kun je je betaling uitstellen of kiezen voor gespreide betalingen. Na het plaatsen van je bestelling ontvang je je artikelen, en Klarna stuurt je een factuur met de betalingsgegevens.

In samenwerking met Klarna Bank AB (publ.), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Zweden, bieden wij de volgende betaalopties aan. Betaling dient aan Klarna te worden verricht. Facturen: De betalingstermijn is 30 dagen vanaf de verzending van de goederen/ticket/ of, in het geval van andere diensten, de verstrekking van de dienst. Het gebruik van de betaalmethoden factuur, gespreide betaling en automatische incasso vereist een positieve kredietcontrole. In dit opzicht sturen we uw gegevens door naar Klarna voor het doel van adres- en kredietcontroles als onderdeel van het initiatief voor de aankoop en de verwerking van het aankoopcontract. Begrijp alstublieft dat we u alleen die betaalmethoden kunnen aanbieden die zijn toegestaan op basis van de resultaten van de kredietcontrole. Uw persoonlijke gegevens worden door Klarna behandeld in overeenstemming met de toepasselijke gegevensbeschermingsvoorschriften en in overeenstemming met de informatie in het privacybeleid van Klarna.

PayPal

PayPal is een online betaalplatform dat veilige transacties vergemakkelijkt tussen kopers en verkopers. Wanneer je PayPal gebruikt bij het afrekenen, kun je je bankrekening, creditcard of betaalpas aan je PayPal-account koppelen. In plaats van je financiële informatie te delen met de verkoper, gebruik je je PayPal-inloggegevens. Nadat je PayPal hebt gekozen, word je doorgestuurd om in te loggen en de betaling te bevestigen.

Credit Card

Na het selecteren van de creditcardbetaling word je doorgestuurd naar het 3D Secure-platform om de gegevens in te vullen. Als de transactie wordt geautoriseerd, wordt de betaling onmiddellijk verwerkt en kunnen we je bestelling de volgende dag verzenden. Ons personeel werkt niet met jouw kaartgegevens. Het proces wordt afgehandeld via online bankieren. We accepteren de volgende creditcards: Visa, Mastercard, Maestro, American Express.

Apple Pay

Apple Pay is een mobiele betaal- en digitale portemonneeservice. Wanneer je bij het afrekenen Apple Pay kiest, kun je je aankoop voltooien met behulp van je iPhone, iPad of Mac. Authenticeer eenvoudig de betaling met Touch ID of Face ID, en Apple Pay verwerkt de transactie veilig zonder dat je handmatig je kaartgegevens hoeft in te voeren.

Google Pay

Google Pay is een digitale portemonnee en online betaalsysteem. Wanneer je bij het afrekenen kiest voor Google Pay, kun je je Android-apparaat of een browser op je computer gebruiken. Na het selecteren van Google Pay, volg je de aanwijzingen om je betaling te bevestigen. Google Pay verwerkt de transactie veilig zonder je kaartgegevens aan de verkoper bekend te maken.

Bancontact

Bancontact is een elektronisch betalingssysteem dat wordt gebruikt in België. Bij het selecteren van Bancontact bij het afrekenen, kun je veilig je online aankoop voltooien door je Bancontact-kaartgegevens in te voeren. De betaling wordt vervolgens rechtstreeks van je gekoppelde bankrekening afgeschreven.

Overschrijving

Bankoverschrijving is een traditionele en veilige methode van online betaling. Wanneer je bij het afrekenen kiest voor bankoverschrijving, ontvang je de bankgegevens van de verkoper. Om de aankoop te voltooien, initieer je handmatig een overschrijving vanaf je bankrekening naar die van hen.