VerzendInformatie


KoreanSkincare levert je pakket snel, veilig en 6 dagen per week vanuit onze eigen magazijnen in Europa. We verzenden elke dag van zondag tot en met vrijdag.


VERZENDKOSTEN- 2,95€ 

Geschatte levertijd: 1 WERKDAG

GRATIS LEVERING voor bestellingen boven € 40


Neem contact met ons op als je vragen hebt over verzending via onze: CONTACTPAGINA


Leveringsinformatie


Bezorgschema Nederland 

Order geplaatst 
Voor 22:30Tussen 22:30 ~ 23:59
Zondag / MaandagGeleverd Dinsdag  Geleverd Woensdag
DinsdagGeleverd WoensdagGeleverd Donderdag
WoensdagGeleverd DonderdagGeleverd Vrijdag  
DonderdagDelivered Friday Geleverd Zaterdag
VrijdagGeleverd ZaterdagGeleverd Maandag 
Zaterdag Geleverd Maandag Geleverd Maandag 



Bestellingen geplaatst voor 22:30 van maandag tot vrijdag worden de volgende dag in Nederland geleverd. Als uw bestelling op zaterdag wordt geplaatst is de verwachte levering maandag en voor bestellingen die op zondag worden geplaatst is de verwachte levering dinsdag.

Bezorgschema Nederland Same-Day Delivery

Verzendupdate: Hoewel alle bestellingen onmiddellijk op dezelfde dag worden verzonden, moeten we je helaas informeren dat Same-day Delivery tijdelijk niet beschikbaar is in Nederland. Onze excuses voor het ongemak.

Order geplaatst Voor 13:00Tussen 13:00 ~ 23:59
Maandag
Geleverd Maandag Geleverd Dinsdag  
DinsdagGeleverd Dinsdag  Geleverd Woensdag
WoensdagGeleverd WoensdagGeleverd Donderdag
DonderdagGeleverd DonderdagGeleverd Vrijdag 
VrijdagGeleverd Vrijdag Geleverd Zaterdag*
Zaterdag / ZondagGeleverd Maandag Geleverd Maandag 


Bestellingen die geplaatst worden voor 13:00 van maandag tot vrijdag worden dezelfde dag nog geleverd in Nederland.


* Bestellingen die op vrijdag voor 22:30 worden geplaatst, worden in Nederland nog op zaterdag geleverd.

** Same day delivery is tijdelijk niet mogelijk voor alle Amsterdamse postcodes beginnend met 110 (110X-XX). Deze pakketten komen de volgende dag aan.

*** Home delivery is niet mogelijk bij bedrijven, hotels of studentenhuizen op basis van DHL's same day delivery policy (deze locaties zijn vaak niet bereikbaar na 18:00). Kies voor levering tijdens kantooruren voor deze locaties

Bezorgschema België

Order geplaatst 
Voor 22:30Tussen 22:30 ~ 23:59
MaandagGeleverd Dinsdag  Geleverd Woensdag
DinsdagGeleverd WoensdagGeleverd Donderdag
WoensdagGeleverd DonderdagGeleverd Vrijdag  
DonderdagDelivered Friday Geleverd Zaterdag
VrijdagGeleverd ZaterdagGeleverd Dinsdag   
Zaterdag / ZondagGeleverd Dinsdag  Geleverd Dinsdag  


Bestellingen geplaatst voor 22:30 van maandag tot vrijdag worden de volgende dag in Nederland geleverd. Als uw bestelling op zaterdag wordt geplaatst is de verwachte levering maandag en voor bestellingen die op zondag worden geplaatst is de verwachte levering dinsdag.

Bezorgschema EU

Hieronder vindt u de geschatte verzendtijden in werkdagen. Indien uw bestelling voor 22:30 is geplaatst van maandag tot en met vrijdag, verzenden wij uw bestelling dezelfde dag nog. Als uw bestelling op zaterdag of zondag wordt geplaatst, wordt uw bestelling op maandag verzonden.


Verzendkosten

LandVerzendkostenGratis verzending
NL/BE€ 2.95  € 40
DE€ 3.95€ 40
EU1€ 3.95€ 40
EU2€ 6.95€ 60
EU3€ 9.95€ 80

 
EU zone 1:
  Denemarken, Frankrijk, Luxemburg, Oostenrijk, Polen, Tsjechische Republiek


EU zone 2:  Bulgarije, Estland, Hongarije, Ierland, Italië, Kroatië, Letland, Litouwen, Monaco, Slowakije, Slovenië, Portugal**


EU zone 2:  Finland, Roemenië, Servië, Spanje** Zweden


* Houdt u er rekening mee dat de verzendtijden voor Griekenland en Malta zeer onregelmatig zijn en tot 2 weken kunnen oplopen.

** Wij verzenden alleen naar het vasteland van Spanje en Portugal.

*** In zeldzame gevallen kan een toeslag voor afgelegen gebieden van toepassing zijn. Dit is een extra vergoeding die toegepast wordt door koeriers voor zendingen die naar een locatie moeten worden gebracht die de koerier als afgelegen gebied ziet. Afgelegen wordt gedefinieerd als eilanden en gebergte, of een postcode die moeilijk te bereiken is. Wij zullen contact met u opnemen indien een toeslag van toepassing is op uw bestelling.


Waar verzenden wij naar toe

LandKosten
Gratis vanaf
België € 2.95€ 40
Bulgarije
€ 6.95€ 60
Czech Republic€ 3.95€ 40
Denemarken€ 3.95€ 40
Duitsland
€ 3.95€ 40
Estland€ 6.95€ 60
Finland€ 8.95€ 80
Frankrijk
€ 6.95€ 60
Griekenland
€ 10.95€ 100
Hongarije
€ 6.95€ 60
Ierland€ 6.95€ 60
Italië€ 6.95€ 60
Kroatië€ 6.95€ 60
Letland€ 6.95€ 60
Litouwen€ 6.95€ 60
Luxemburg€ 3.95€ 40
Malta€ 10.95€ 100
Monaco€ 6.95€ 60
Nederland
€ 2.95€ 40
Oostenrijk€ 3.95€ 40
Polen€ 6.95€ 60
Portugal€ 6.95€ 60
Roemenië€ 9.95€ 80
Slowakije€ 6.95€ 60
Slovenië€ 6.95€ 60
Spanje€ 8.95€ 80
Zweden€ 8.95€ 80
Zwitserland€ 19.95€ 140

Verzendmethodes

Nederland
Deze bestellingen worden bezorgd door DHL, DPD, PostNL of GLS
Uw bestelling wordt bezorgd door een koerier die u heeft gekozen op werkdagen tussen 9.00 en 21.30 en op zaterdag overdag. Als u bij de eerste aflevering niet thuis bent, wordt het pakket indien mogelijk bij de buren aangeboden. Lukt dit niet, dan wordt het pakket direct op een afhaallocatie afgeleverd. Hierover ontvangt u een bericht in uw brievenbus. Het pakket blijft nog 7 dagen beschikbaar op de afhaallocatie.

België
Deze bestellingen worden bezorgd door PostNL of Bpost
Uw bestelling wordt bezorgd door de tussen 9.00 en 21.30 en op zaterdag overdag. Als u bij de eerste aflevering niet thuis bent, wordt het pakket indien mogelijk bij de buren aangeboden. Lukt dit niet, dan wordt het pakket direct op een afhaallocatie afgeleverd. Hierover ontvangt u een bericht in uw brievenbus. Het pakket blijft nog 7 dagen beschikbaar op de afhaallocatie.

Europa (EU)
Deze bestellingen worden bezorgd door DHL, DPD of GLS
Uw bestelling wordt geleverd door DHL, DPD of GLS op werkdagen tussen 9.00 en 21.30 en op zaterdag overdag. Indien u niet thuis bent voor de eerste levering, zal het pakket, indien mogelijk, bij de buren worden aangeboden. U ontvangt dan een bericht in uw brievenbus.

Bestelinformatie en retouren


Ik wil mijn bestelling annuleren/wijzigen

We kunnen je bestelling nog steeds annuleren/wijzigen zolang de bestelling nog niet is verznonden. Neem contact met ons op via onze: CONTACTPAGINA.  Vermeld in ieder geval je bestelnummer. Op die manier kunnen we het probleem zo snel mogelijk oplossen.

Hoe retourneer ik mijn artikelen?

Retourzendingen worden alleen geaccepteerd als de betreffende artikelen in perfecte staat en ongebruikt zijn. Ze moeten binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen worden verstuurd. Voor vragen over retourzendingen kunt u contact opnemen met onze klantenservice via onze: CONTACTPAGINA


GOED OM TE WETEN...

  • We bieden alleen restituties aan op de oorspronkelijke betaalmethode die is gebruikt om de bestelling te doen.
  • Voor aankopen waarbij een cadeaubon is gebruikt om het totaalbedrag van de bestelling geheel of gedeeltelijk te dekken, wordt de restitutie eerst op de cadeaubon toegepast.
  • Het kan tot 14 dagen duren voordat restituties zijn verwerkt vanaf de datum dat we je bestelling hebben ontvangen in ons magazijn. Houd er rekening mee dat het tot 5 dagen langer kan duren voordat je restitutie op je rekening staat nadat deze is verwerkt.
  • Afhankelijk van het land waar je vandaan komt en de retourkoerier die je kiest om je artikel(en) te retourneren, kan de levertijd terug naar ons magazijn variëren van een paar dagen tot ongeveer 30 dagen.

Ik denk dat mijn adres verkeerd is op mijn bestelling?

Zolang de bestelling nog niet onderweg is, kunnen we je adres nog aanpassen. Neem contact met ons op via onze: CONTACTPAGINA  . Zorg ervoor dat je je bestelnummer en nieuwe adres vermeldt. Zo kunnen we het probleem zo snel mogelijk oplossen.

Some items from my order are damaged or missing

IK MIS EEN AANTAL ARTIKELEN IN MIJN BESTELLING:

Dat spijt ons!


Het (de) ontbrekende artikel(en) kan (kunnen) niet op voorraad zijn. Als we de artikelen in je bestelling niet kunnen leveren, hebben we je hierover een e-mail gestuurd - het is de moeite waard om ook je map met ongewenste e-mails te controleren.


Als je het bovenstaande hebt gecontroleerd en je bestelling komt niet in afzonderlijke pakketten aan en we hebben je niet laten weten dat een deel van je bestelling niet op voorraad is, laat het ons dan weten zodat we dit voor je kunnen uitzoeken.


FYI Alle claims voor bestellingen die beschadigd aankomen of waarbij artikelen ontbreken/verkeerd zijn, moeten binnen 7 dagen na de leverdatum worden ingediend.



IK HEB EEN ANDER ARTIKEL ONTVANGEN DAN WAT IK HAD BESTELD:

In het onwaarschijnlijke geval dat je een verkeerd artikel of de verkeerde bestelling hebt ontvangen, of dat je bestelling op de een of andere manier beschadigd is, neem dan contact met ons op met de volgende informatie en dan zorgen we dat het in orde komt;


  • Jouw bestelnummer
  • De naam van het artikel dat je niet hebt ontvangen
  • Een foto en de naam van het artikel dat je hebt ontvangen (als het het verkeerde artikel is)


FYI Alle claims voor bestellingen die beschadigd aankomen of waarbij artikelen ontbreken/verkeerd zijn, moeten binnen 7 dagen na de leverdatum worden ingediend.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Je ontvangt een e-mail zodra je bestelling is verzonden, getiteld "Je bestelling is onderweg", met daarin je volglink. Je kunt ook inloggen bij je account en je bestelling volgen. Maak je geen zorgen als je deze e-mail nog niet hebt ontvangen. Onze teams werken de klok rond om je bestelling te verzenden.

Douane- en invoerkosten

Voor aankopen op onze websites in Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk, Frankrijk en de rest van de EU hoef je geendouanekosten te betalen. Voor alle andere winkels kunt u te maken krijgen met douanekosten die door uw lokale douaneautoriteiten worden opgelegd. 

Betalingsopties


iDeal

Buy now pay later options


PayPal


Credit card payment


Apple Pay

Google Pay

Bancontact

Overschrijving