Retourneren

Retourneren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren (samples, sheet masker en free gift) en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@koreanskincare.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Uitsluiting van het herroepingsrecht:

a. Bij verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is, zijn deze producten niet meer retourneerbaar.
b. die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
c. die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
d. die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;


Restituties
Zodra uw retour is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook informeren over de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.
Als aanvraag goedgekeurd is, zullen we overgaan tot een teruggave en wordt binnen een bepaald aantal dagen automatisch het tegoed op uw creditcard of originele betaalmethode toegepast.

Te late of ontbrekende restituties
Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw. Neem dan contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat uw terugbetaling officieel wordt overgemaakt. Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt gepost. Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt je terugbetaling nog niet ontvangen, neem dan contact met ons op via info@korean-skincare.nl.

Uitwisselingen
We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als je het voor hetzelfde artikel wilt ruilen, stuur ons dan een e-mail op info@koreanskincare.nl en stuur je artikel naar: Korean-Skincare, klaverplein 1, 5503 PH Veldhoven, Nederland.


Verzending
Om je product terug te sturen, mail je product naar: Korean-Skincare, klaverplein 1, 5503 PH Veldhoven, Nederland

U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. De retour verzendkosten zijn niet restitueerbaar. Afhankelijk van waar u woont, kan de verzendings duur voordat uw geruilde product ons bereikt, variëren. Als u een artikel verzendt vanaf € 75, raden we u aan om een ​​traceerbare verzendservice te gebruiken en een verzendverzekering af te sluiten. We kunnen niet garanderen dat we je geretourneerde artikel zullen ontvangen.